مراحل ساخت سوله

مراحل ساخت سوله

دسترسی به عناوین صفحه

مراحل ساخت سوله های صنعتی به چه صورت می باشد؟

مراحل ساخت سوله
1.    طراحی
2.    ساخت
3.    نصب
4.    پوشش
5.    تاسیسات
6.    تجهیز سوله

طراحی سوله :

در ابتدا کارشناسان از محل پروژه بازدید کرده و بر اساس نوع کاربری سازه و جغرافیای محل و مشاوره مهندسان صنایع و در نظر گرفتن کلیه امکانات و همچنین قابلیت فازهای توسعه ای ، محاسبه و طراحی صورت می گیرد.
برای این کار از نرم افزارهای مهندسی و تخصصی استفاده می شود و تمامی این مراحل کاربری سازه و جغرافیای محل و مشاوره مهندسان صنایع و در نظر گرفتن کلیه امکانات و همچنین قابلیت فازهای توسعه ای ، محاسبه و طراحی صورت می گیرد.

زمان بندی ساخت سوله :

در این مرحله امور متره و برآورد مصالح جهت اعلام دقیق هزینه ساخت کامل و تامین منابع مالی و ارائه زمان بندی عملیات اجرایی صورت می گیرد.
ساخت اسکلت فلزی سوله در کارخانه : ساخت اسکلت سوله طبق برنامه های مهندسی و براساس اصول تخصصی انجام می شود.
رنگ آمیزی: پس از ساخت سوله ، عملیات رنگ آمیزی با در نظر گرفتن نوع رنگ، تعداد لایه و ضخامت پوششی که مشتری اعلام میکند، انجام شده و سوله آماده می شود.

نصب سوله : پس از انجام مراحل قبل ، نصب سازه فلزی سوله انجام می گیرد. و این مرحله نیازمند دقت بسیار می باشد و هرگونه اشتباه در این بخش منجر به وارد شدن صدمات مالی و جانی غیرقابل جبران می گردد.

پوشش سوله : عملیات نصب پوشش سقف سوله بوسیله موادی به نام ساندویچ پانل یا ورق گالوانیزه و پشم شیشه و توری مرغی با پیچ های سرمته ای ، پس از نصب سوله اجرا می شود.
دیوار کشی و کف سازی : بنا به طراحی انجام شده و نوع کاربری دیوارکشی و نصب پنجره و درب سالن و عملیات مش بندی و کف سازی انجام خواهد شد.
تاسیسات و برق : پس از آماده شده سوله مطابق نقشه های ارائه شده تاسیسات حرارتی ، برودتی ، آب ، فاضلاب ، هوای فشرده ، برق صنعتی ، روشنایی ، تهویه و … اجرا میگردد.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]